czwartek, 13 sierpnia 2015

Book3 - 2

~ Zayn’s P.O.V ~

Wiedziałem, że Katie posiadała w sobie tego „demona”, o którym zawsze marzyłem. Owszem, wolałem sam ją zaspokajać, bo od tego byłem, ale chciałem spełnić jej każdą fantazję. Tylko w całym swoim życiu miałem dwie sytuacje, gdy musiałem używać zabawek, zamiast swojego penisa.

Ale były to dziwki, Clairy to inna, poważniejsza sprawa.

Nie chciałem jej skrzywdzić. Ostatnim razem o mały włos nie straciłem nad sobą panowania. Nie zamierzałem zrobić tego ponownie… Nie mogłem, bo Clairy i tak dość już przeze mnie wycierpiała. Chciałem by jako moja żona miała najlepsze życie na świecie.

- Gotowa? – spytałem cicho Clairy, gdy już byliśmy w naszej sypialni. Pokiwała głową, patrząc na mnie z wahaniem. – Na pewno tego chcesz? Wyglądasz na niepewną.
- Zapomniałeś, że zawsze na początku przeżywam? – parsknęła śmiechem stając na palcach i całując mnie namiętnie w usta. Stęknąłem i chwyciłem ramionami jej drobne ciało. Jej usta były miękkie, delikatnie jak aksamit i jednocześnie gorące jak ogień. Rozchyliłem jej wargi językiem i wyszedłem na spotkanie z jej. Badaliśmy sobie nawzajem językami podniebienia i drażniliśmy się. Pchnąłem lekko Clairy na łóżko, na które z cichym łoskotem spadła. Znalazłem się nad nią i przebiegając dłońmi po jej boskiej skórze. Chwyciłem jej czarny top i po tym jak uniosła ręce, definitywnie się go pozbyłem. Objąłem dłońmi jej duże piersi i ściskałem, jednocześnie ponownie całując. Sapała mi w usta i delikatnie poruszała biodrami. Uwielbiałem, gdy pożądanie zaczynało nią władać. Stawała się zupełnie inną osobą.
- Teraz zacznijmy prawdziwą zabawę – mruknąłem, przerywając pocałunek. Czułem jej wzrok na swojej twarzy, gdy wyjmowałem z zamykanej na klucz szuflady to, czego pragnęła. Popatrzyłem na nią z szelmowskim uśmiechem i położyłem dwa wibratory na szafce, a w drugą wziąłem dwie pary kajdanek. Klucze od nich położyłem tuż obok sztucznych kutasów. – Wystaw ręce skarbie – rozkazałem. Clairy wyciągnęła dłonie w moją stronę, gdy wszedłem między jej nogi. Na widok kajdanek Clairy rozszerzyły się na moment oczy. Zatrzasnąłem jedną parę z nich na jej nadgarstkach, a drugą szczepiłem razem z ramą łóżka. Wyprostowałem się, obserwując swoje „dzieło”.

Mmm, rozciągnięta Clairy na łóżku to było to.

- Pozbędziemy się tych spodenek, prawda? – bez jej odpowiedzi pochyliłem się nad jej dolną partią i powoli ściągnąłem jej obcisłe jeansowe spodenki. Były one zdecydowanie za krótkie, ale gdy nosiła je w domu, jej tyłek oglądałem tylko ja, więc nie miałem nic przeciwko. Chwilę później rozdarłem jej czerwone figi.
- Znowu? – westchnęła.
- Kupię Ci nową – mój uśmiech się powiększył i musnąłem palcami jej czułe miejsce. Zadygotała delikatnie pode mną i cicho jęknęła. – Jesteś już taka mokra kochanie – skomentowałem i zacząłem okrężnymi ruchami pieścić jej maleńki guziczek.
- Och Zayn – stęknęła, ciągnąc rękoma. Dźwięk grzechotania kajdanek rozniósł się po sypialni.  
- Tak Clairy, oddaj się przyjemności – odparłem, zbierając jej wilgoć i rozprowadziłem po kobiecości i wnętrzu ud.
- Boże, to jest takie dobre… - zagryzła swoją dolną wargę i wypchała biodra w stronę mojej dłoni, by znaleźć się jeszcze bliżej niej.
- Moja dziewczynka jest spragniona rozkoszy, tak? – uśmiechnąłem się zadowolony z siebie, przestając ją pieścić i sięgnąłem po mały wibrator w kształcie naboju. Usłyszałem, jak Clairy wciąga gwałtownie powietrze. Puściłem jej oczko i włączyłem nabój na razie na delikatne wibracje. Przebiegłem jego czubkiem po jej lekko opalonych ramionach. Robiąc małe kółka, dostałem się na jej piersi, zwiększając wibracje i drażniąc jej sutki. Z jej ust uciekł cichy stęk, a jej klatka zaczęła się szybciej unosić. Uśmiechnąłem się ponownie na ten widok i powoli przejechałem nabojem przez gwiezdną ścieżkę, która ciągnęła się przez brzuch, aż do jej kobiecości. Dotknąłem jej wzgórka. Jęki przybrały na sile. Była to muzyka dla moich uszu.

Ale dla penisa już nie, bo był w chuj twardy.

- Przyjemnie Ci, Clairy? – zapytałem cicho, wpychając wibrator między jej kobiece fałdki.
- O Boże, tak – wystękała głośno, szarpiąc rękoma jeszcze mocniej, jednocześnie sycząc.
- Nie ruszaj się, a będzie bolało mniej – powiedziałem, trzymając nabój na jej łechtaczce. Widziałem, jak jej podbrzusze zaciskało się, a biodra falowały. To był cudowny widok. Uwielbiałem patrzeć, jak Clairy wije się z rozkoszy. To był prawie jak fetysz.
- Zayn, ja chyba będę docho…
- Co to to, to nie, maleńka – oderwałem nabój od jej guziczka, który był mocno zaczerwieniony i wilgotny.
- Nienawidzę Cię za to, Malik – warknęła podniecona. Mój uśmiech przerodził się w złośliwy.
- I tak wiem, że mnie kochasz – złożyłem soczysty pocałunek na jej podbrzuszu i odłożyłem wibrator na szafkę, biorąc tym razem ten większy. Nie znosiłem tego pierdolonego ustrojstwa, bo mój kutas był o niebo lepszy od tego gówna na baterie.

No, ale czego nie robiło się dla swojej ukochanej?

- Po tym wszystkim wypieprzę Cię tak mocno, że nie usiedzisz przez najbliższy dzień – syknąłem. Clairy przygryzła dolną wargę, rumieniąc się na głęboką czerwień. Ta dziewczyna doprowadzała mnie do szaleństwa swoją niewinnością i delikatnością. Jakim cudem taki anioł trafił akurat na mnie? – I to gumowe coś już nigdy więcej nie znajdzie się w Tobie – włączyłem wibrator na najmocniejszy stopień i bez oporów włożyłem do jej ciasnej kobiecości. Clairy warknęła gardłowo, wyginając się w łuk.
- Zayn, proszę… - zaszlochała, chcąc ścisnąć nogi. Powstrzymałem ją od tego pomysłu i chwyciłem jedno z jej drżących ud, a drugie rozszerzyłem swoją nogą.
- Pomyśl kochanie… Czy to jest lepsze od mojego kutasa? – zapytałem ją, wchodząc i wychodząc dildo z jej mokrej cipki. Nie mogłem wyzbyć się aprobaty, że w tak szybkim czasie stawała się na nowo wilgotna. – Czy on tak rozciąga Cię i rozpycha tak, jak mój?
- Nnie… - jęknęła, oddychając głośno przez otwarte usta. – Zayn, jestem blisko!
- Widzę – mruknąłem obserwując, jak jej kobiecość co chwilę zaciska się na wibratorze.
- Chcę Cię poczuć w sobie – westchnęła.
- Nie chcesz dojść z tym czymś?
- Nie, chcę Ciebie – burknęła. Wedle jej życzenia wyłączyłem to gówno i rzuciłem w głąb pokoju i po szybkim pozbyciu się jej kajdanek z nadgarstków, rozebrałem się w tempie ekspresowym i wszedłem w nią swoim sterczącym kutasem. Niemalże od razu poczułem ulgę, gdy się w niej znalazłem. Tego potrzebowałem przez cały dzień. Wilgotnego środka mojej pięknej dziewczyny. Nie bawiąc się w ckliwe gierki ruszyłem swoimi biodrami, uderzając mocno i stanowczo. Clairy chwyciła się moich ramion, wbijając mnie swoje palce i drapiąc.
- Kurwa, jesteś taka dobra – wyszeptałem drżącym głosem, łącząc na chwilę nasze usta w namiętnym pocałunku. Złapałem jej nogi i obwiązałem je sobie wokół talii, po czym uniosłem ciało Clairy, które przylgnęło do mojej klatki piersiowej. Wsuwałem się w nią nieustępliwie, dopóki nie poczułem jak powoli zaciska się na mnie. Zwolniłem swoje tępo pchnięć, by się z nią trochę podroczyć.
- Zayn, szybciej… - szepnęła słabo w moje wargi.
- Cierpliwości, maleńka – moje wargi wykrzywiły się w złośliwy uśmiech, które potem przeniosłem na jej twarde sutki.
- Zayn! – krzyknęła, naprężając się cała, poruszając swoją miednicą tak, że mój penis nie był w stanie tego znieść.
- Cholera – syknąłem i ponownie zacząłem mocno nacierać na jej wilgotną jamkę, dodatkowo stymulując łechtaczkę. Otworzyła szeroko usta i doszła, dysząc i w chuj mocno zaciskając swoje ścianki na moim penisie. Doszedłem tuż po niej z ochrypłym jękiem, pożerając jej usta w gorącym całusie.
- Wszystko mnie boli – wymruczała pomiędzy pocałunkami. Parsknąłem śmiechem.
- Obietnica to obietnica, kochanie.

***
- Co robisz? – spytałem, gdy Clarissa była pogrążona w czytaniu jakiegoś listu i oglądania zdjęć.
- Dostałam maila od kwiaciarni, którą najwyraźniej dzisiaj odwiedził David z Gab – powiedziała, wywracając oczami. Nie lubiłem, gdy to robiła, lecz ukryłem swoją irytację.
- Więc, nie ściemniali gdy mówili, że pomogą – zaśmiałem się cicho, siadając obok niej na kanapie. Kwiaty jak na mój wypaczony gust, były naprawdę… ładne? Czy tak przypadkiem nie mówią dziewczyny? – Te są całkiem w porządku – stwierdziłem, wskazując na stroik kwiatowy składający się z białych, fioletowych i jasno różowych róż ozdobione fantazyjnymi liśćmi i łodygami.
- Podobają Ci się? – zerknęła na mnie. Pokiwałem głową i cmoknąłem ją w czoło.
- Wybierz to, co Ci się tylko spodoba – odparłem, kładąc dłoń na jej odkrytym kolanie.
- Nie chcę wydawać za wiele pieniędzy… Sama ceremonia nie będzie najtańsza…
- Pieniądze nie grają roli, skarbie. Chcę by w ten dzień wszystko było tak, jak to sobie wymarzyłaś – powiedziałem z lekkim uśmiechem.
- Po prostu nie chcę, abyś wydawał na mnie fortunę – szepnęłam, spuszczając wzrok na swoje dłonie.
- Za miesiąc moje pieniądze, będą i Twoje, radzę Ci się do tego przyzwyczaić – rzekłem.
- Nie chcę, by ludzie mówili, że jestem materialistką.
- Niech sobie mówią, ja wiem swoje – chwyciłem delikatnie jej policzki i uniosłem głowę do góry. – Ci wszyscy chuje chcieli być na Twoim miejscu.
- Z pewnością – zaśmiała się, zamykając klapę laptopa. – Więc, żeby nie przeholować…
- Clairy…
- Chcę, żeby wesele odbyło się tutaj – powiedziała cicho.
- Tutaj? – kiwnęła głową. – Czemu?
- Bo to miejsce jest w sam raz… Masz tutaj…
- Mamy – poprawiłem ją.
- Mamy tutaj sale balową, która spokojnie pomieści setkę gości, bo chyba więcej jest nam nie potrzeba, prawda?
- Prawda – potwierdziłem.
- Poza tym, mieszkamy w centrum, więc każdy będzie miał blisko – stwierdziła z uśmiechem.
- Niech będzie – westchnąłem.
- Nie wyglądasz na zbytnio zainteresowanego – stwierdziła.
- Znam się na wszystkim, prócz na planowaniu i organizowania weseli. To nie moja bajka – odparłem, kładąc się. Pociągnąłem Clairy za sobą i wylądowała tuż obok mnie. – Ja tylko chcę usłyszeć od Ciebie to „tak” i mieć Cię tylko dla siebie.
- Będziesz musiał czekać na to cały wieczór – zaśmiała się.
- Ja nigdy nie czekam, bo zawsze biorę to, co chcę – uśmiechnąłem się szelmowsko i musnąłem jej wargi. – Kocham Cię, maleńka.
- Ja Ciebie bardziej – szepnęła, układając się wygodnie przy moim boku. – Powiedz mi coś o sobie, czego jeszcze nie wiem.

Jest tego całkiem sporo, kochana.

- Przecież ty wiesz wszystko – uśmiechnąłem się krzywo.
- Och, nie odbiegaj od pytania! – zaśmiała się uroczo.
- Przyłapałem Wal z jej chłopakiem gdy się pieprzyli niespełna rok temu – powiedziałem bez ogródek. Clairy spojrzała na mnie rozbawiona.
- Przyłapałeś?
- No trudno było ich nie przyłapać jeśli słyszałem ich jęki ze swojego biura.
- Perwersyjnie – skomentowała.
- Ty coś o tym wiesz prawda? – mruknąłem, kładąc swoją dłoń na jej jędrnym pośladku i ścisnąłem go. Clairy krótko sapnęła. – Powiedz mi, Clairy… Czy kiedykolwiek przeszło Ci przez myśl, aby być moją uległą?
- Poniekąd zgodziłam się na to kilka dni przed tym, gdy my… – odparła, a ja oklapłem przypominając sobie tamten dzień. Zostanie on zawsze wyryty w mojej pamięci jako jedno z moich najgorszych przeżyć. Ta pustka w sercu była najbardziej dotkliwa. – Ale czasami myślałam nad tym… jak to by było.
- Nie mógłbym Cię tak traktować. Jesteś taka niewinna…
- Niewinna? – parsknęła śmiechem. – Nie wiem gdzie dostrzegasz tą niewinność.
- O tutaj – i złączył nasze usta w czułym pocałunku. Uśmiechnęła się delikatnie i wtuliła w moją klatkę całowała tak długo, na ile nam wystarczyło tylko siły.


Słodka Clairy był zdecydowanie moją ulubioną. 


2 komentarze:

  1. Ooooo i mogłam poczytać trochę co Zayn sądzi o wszystkim ; >
    Hahahah taa on i organizowanie wesela dobre xdd Ale rozdział super ^^
    Pozdrawiam! ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. O luju *>* jak cudownie <3 Uwielbiam takie rozdizłąy :*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie zachętą do dalszej pracy! <3